نام پروژه: پایدارسازی، زهکشی و آب‌‌بندی کف و دیواره‌های گود بیمارستان آتیه ۲ (سال ۹۳)

کارفرما: شرکت پزشکی طلوع آتیه غرب

موقعیت: ایران، تهران، شهرک غرب

شرح خدمات: بررسی و بازبینی طرح پایدارسازی و زهکشی، طراحی سیستم آب‌‌بندی کف و دیواره‌‌های گود، نظارت مقیم، نظارت عالیه و کنترل کیفی عملیات پایدارسازی، زهکشی و آب‌‌بندی پروژه. از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مشاور، نظارت بر عملیات پایش و مانیتورینگ دیواره‌‌های گود (شامل ابزاردقیق و نقشه‌‌برداری) است. در این پروژه از چهار انحراف‌سنج، ده عدد بارسنج و دو عدد اتساع‌‌سنج بعنوان ابزار دقیق استفاده شده است.

دستاوردها: مقادیر تغییرشکل افقی و قائم دیواره‌‌ها که از قرائت ابزار دقیق و نقشه‌‌برداری بدست آمده‌‌اند نشان می‌‌دهد که مقادیر تغییرشکل افقی قرائت شده از انحراف‌‌سنج‌‌ها و رفلکتورها (در سیستم پایش نقشه‌‎برداری) انطباق خوبی با یکدیگر داشته و هر دو از مقادیر مورد انتظار طراحی کمتر می‌‌باشند. یکی از علل این موضوع زاویه شیب‌‌بندی لایه‎‌ها از سمت شمال شرق به جنوب غرب می‌‌باشد که در این پروژه به نفع پایداری عمل کرده است. علت دیگر می‌‌تواند مربوط به این موضوع باشد که مقادیر پارامترهای ژئوتکنیکی خاک محل بیشتر از مقادیر ارائه شده در گزارش مطالعات ژئوتکنیک پروژه می‌‌باشد.

گلچینی از خدمات ما

 

فهرست کامل کارفرمایان ما

به ترتیب حروف الفبا:

  • بنیاد سرو (بیمارستان فوق تخصصی اطفال اکبر)
  • پژوهشگاه ابن سینا
  • دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
  • سازمان بنادر و دریانوردی- اداره ...

 

پیام هیات مدیره و منشور اخلاقی

شرکت مهندسين مشاور «ژئومحيط پارس» نزدیک به دو دهه پیش تأسيس و با ارائه خدمات مهندسی عمران و ژئوتکنیک در مراحل مختلف مطالعات اوليه، طراحی، نظارت و کنترل کيفيت درحين اجرا سعی در بهبود کيفی پروژه‌های عمرانی در داخل و خارج کشور داشته است. برای اين منظور شرکت «ژئومحيط پارس» به وسیله بهره‌گیری از زبده‌ترین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و پرسنل مجرب در ده‌ها پروژه بزرگ دولتی و خصوصی ازجمله سازه‌های بلند مرتبه، مخازن سنگين، نیروگاه‌ها، مجتمع‌های صنعتی و پتروشيمی، ميادين نفتی، مجتمع‌های تفريحی، شهرک‌های مسکونی، اسکله‌ها، پل‌ها و همچنين شریان‌های حياتی مانند خطوط لوله، خطوط انتقال نیرو و … همکاری داشته است.


 

آزمایشگاه خرمدشت