نام پروژه: خدمات انجام آزمایش‌‌های شمع مربوط به پروژه احدات کارخانه گاز و گاز مایع NGL3200 (سال ۹۳)

کارفرما: قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیاء - موسسه صدف

موقعیت: غرب کارون، منطقه جفیر، استان خوزستان

شرح خدمات: کنترل طراحی‌‏‌های انجام شده و انجام طراحی‌‌‏های خاص ژئوتکنیکی، انجام آزمايش‌‌های استاتیکی و ديناميک شمع (PDA) در دو مرحله آزمایشی و کنترل و اصلاح طراحی‌‌های انجام شده با استفاده از نتایج آزمایش‌‌ها در جهت بهینه‌‌سازی، پروژه کارخانه‏‌‌های گاز و گاز مایع برای جمع‌‌آوری گازهای همراه نفت و فرآورش و شیرین‌سازی آن‌ها تعریف شده است. حدود ۱۰/۰۰۰ نقطه شمع کوبشی و ۱/۰۰۰ نقطه شمع درجاریز جهت احداث فونداسیون‌‌های سازه‌‌های مختلف در این پروژه اجرا شده است.

دستاوردها: با تکیه بر نتایج آزمایش‌‌های تمام مقیاس شمع و استفاده از حداکثر ظرفیت، شمع‌های دو تکه‏‌ای با طول ۲۴ متر به شمع تک پارت با طول ۱۵ متر تبدیل گردید. با این کار صرفه‌جویی قابل توجهی نسبت به طراحی‌‌های اولیه انجام شد.

گلچینی از خدمات ما

 

فهرست کامل کارفرمایان ما

به ترتیب حروف الفبا:

  • بنیاد سرو (بیمارستان فوق تخصصی اطفال اکبر)
  • پژوهشگاه ابن سینا
  • دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
  • سازمان بنادر و دریانوردی- اداره ...

 

پیام هیات مدیره و منشور اخلاقی

شرکت مهندسين مشاور «ژئومحيط پارس» نزدیک به دو دهه پیش تأسيس و با ارائه خدمات مهندسی عمران و ژئوتکنیک در مراحل مختلف مطالعات اوليه، طراحی، نظارت و کنترل کيفيت درحين اجرا سعی در بهبود کيفی پروژه‌های عمرانی در داخل و خارج کشور داشته است. برای اين منظور شرکت «ژئومحيط پارس» به وسیله بهره‌گیری از زبده‌ترین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و پرسنل مجرب در ده‌ها پروژه بزرگ دولتی و خصوصی ازجمله سازه‌های بلند مرتبه، مخازن سنگين، نیروگاه‌ها، مجتمع‌های صنعتی و پتروشيمی، ميادين نفتی، مجتمع‌های تفريحی، شهرک‌های مسکونی، اسکله‌ها، پل‌ها و همچنين شریان‌های حياتی مانند خطوط لوله، خطوط انتقال نیرو و … همکاری داشته است.


 

آزمایشگاه خرمدشت